Konkursy, projekty i innowacje z j. angielskiego i j. niemieckiego w roku szkolnym 2020/21
Konkursy językowe w roku szkolnym
2020/21
Sports Words – konkurs dotyczący
słownictwa sportowego i umiejętności wyszukiwania informacji w tekstach o
tematyce sportowej, uczniowie klas 6-8
I
miejsce:
klasy
8: debel Jędrzej Kwiatkowski i Kacper Piernicki, kl. 8b
klasy
7: sprinter Szymon Skonieczny, kl. 7b oraz tandem Jan Adamik i Mikołaj Pruszyński,
kl. 7a
klasy
6: solo żeglarz Sebastian Pasternak, kl. 6b
Spring is here! - szkolny konkurs o tematyce wiosennej z j.
angielskiego dla uczniów klas 1-8
I
miejsce:
klasy
7-8: Jędrzej Kwiatkowski, kl. 8b
klasy
3-4: Maja Klawikowska, kl. 4a
Sprint Translatorski z okazji Dnia
Naleśnika – dwuetapowy konkurs dla uczniów klas 7 i 8
II
etap
I
miejsce: Michał Pobłocki, kl. 7b
II
miejsce (w kolejności alfabetycznej): Janek Adamik, kl. 7a, Mateusz Byczkowski,
kl. 8b, Agata Czerwionka, kl. 7a, Michał Karczewski, kl. 7a, Oskar Kerlin, kl.
7b, Jagoda Klińska, kl. 8b, Michał Kliński, kl. 7b, Jędrzej Kwiatkowski, kl. 8b, Patrycja
Kwidzińska, kl. 8a i Klaudia Przespolewska, kl. 8a
I
etap
I
miejsce: Jędrzej Kwiatkowski, kl. 8b
II
miejsce: Michał Pobłocki kl. 7b
III
miejsce: Michał Karczewski, kl. 7a
Szkolny konkurs na najpiękniejszą
kartkę walentynkową dla uczniów klas 1-8
Klasy 7-8:
I miejsce: Klaudia Przespolewska
Klasy 5-6:
I miejsce: Lena Czerwionka i Marlena Hinc
II miejsce: Nikola Pyszka
III miejsce: Aurelia Kuklińska
Klasy 3-4:
I miejsce: Julia Kamińska i Jakub Kamiński
II miejsce: Zosia Kobiela
III miejsce: Lena Grabowska i Nikola Sirko
Klasy 1-2:
I miejsce: Nikola
Hinca i Wojtek Szynszecki
II miejsce: Filip
Kuczma i Weronika Kamińska
III miejsce: Lena
Hildebrand i Viktoria Romska
Wyróżnienia:
Kinga Kobiela, Kornelia Małkiewicz, Olga Kwidzińska,
Izabela Kamińska, Wiktor Pallach, Wiktor Ożóg
Between (the) Words – konkurs
translatorski dla uczniów klas 6-8
klasy
7 i 8:
I
miejsce: Wiktor Ożóg, kl. 8b
II
miejsce: Oliwia Wrońska, kl. 7a
III
miejsce: Patrycja Kwidzińska, kl. 8a
klasy
6:
I
miejsce: Filip Petke, kl. 6a
II
miejsce: Luiza Gojtowska, kl. 6a
III
miejsce: Rozalia Adamczyk, kl. 6a
Autumn is leaving – szkolny konkurs o tematyce jesiennej z
j. angielskiego dla uczniów 1-8
I
miejsce:
klasy
7-8: Jędrzej Kwiatkowski, kl. 8b i Patrycja Kwidzińska, kl. 8a
klasy
5-6: Maja Zalewska, kl. 6b i Robert Romski, kl. 5
klasy
3-4: Łucja Janta, kl. 3b
klasy
1-2: Olga Kwidzińska, kl. 1b i Lena Hildebrand, kl. 2b
What a Day! – konkurs na pracę pisemną
dla uczniów klas 5-8
I
miejsce: Wiktor Ożóg, kl. 8b
II
miejsce: Klaudia Przespolewska, kl. 8a
III
miejsce: Amelia Więcek, kl. 6a
Don't Worry, Be Healthy –
plastyczno-językowy konkurs prozdrowotny dla uczniów klas 4-8
I
miejsce: Nastazja Dobrowolska, kl. 7a i Klaudia Przespolewska, kl. 8a
III
miejsce: Wiktoria Okuniewska, kl. 7a i Anna Deik, kl. 6b
Wyróżnienia:
Julia
Heimowska, kl. 6b, Oliwia Michalec, kl. 4, Oliwia Wrońska, kl. 7a, Amanda
Zielińska, kl. 6a
Iceland: the Land of Ice and Fire –
międzyklasowy konkurs na podstawie tekstu i materiału audiowizualnego dla uczniów
klas 8
I
miejsce: kl. 8b II
miejsce: kl. 8a
Unforgettable Holidays – konkurs na
pracę pisemną o wakacjach dla uczniów klas 7 i 8
I
miejsce: Jędrzej Kwiatkowski, kl. 8b
II
miejsce: Mateusz Romski, kl. 8a
III
miejsce: Filip Walaszkowski, kl. 8a
VII Wojewódzki Konkurs Plastyczno-Językowy „DAS IST DOCH SEHENSWERT” – etap szkolny
Quiz z wiedzy o krajach niemieckojęzycznych
Projekty i miniprojekty z języka
angielskiego w roku szkolnym 2020/21
A Poem in a Moment of
Grammar, projekt na platformie e-Twinning
Ø A Poem in Past
Continuous, klasy 8
Ø Prepositions of movement with a message, klasy 7
Have You Ever...? klasy 6a, 8a i 8b
In a Museum of Toys and in Other
Museums – opis, relacja lub opowiadanie o
muzeum zabawek lub innym muzeum, miniprojekt dla klas 7
Informal Information
Signs – nieformalne
tabliczki informacyjne, miniprojekt dla uczniów klas 7
Krąg Przyjaciół Liczby Pi / Pi
Number’s Circle of Friends, projekt na
platformie e-Twinning:
Ø Quantity Questions – pytania o ilość w formie
wiersza, klasy 8
Ø Wirtualna księga ciekawostek kosmicznych klasy
6a”
Ø Plakat promujący wydarzenie – podawanie dat,
godzin, adresu i cen biletów w j. ang., klasa 6a
Earth Day – Dzień Ziemi: słownictwo
geograficzno-przyrodnicze oraz wyszukiwanie informacji w tekście, klasy 6-8
Questionnaire
on Online Mode of Education – kwestionariusz dotyczący nauki zdalnej, klasy 7 i 8
The Art of Going Offline – Sztuka bycia offline (krótka forma tekstowa,
poezja lub proza), klasy 7-8
Projekt „Ich Und Meine Hobby“
Innowacje z języka angielskiego w roku
szkolnym 2020/21
Ø
Around The World Three
Words a Time (Expanding Geography-Related Vocabulary) – ile słówek zmieści się
w szkolnym roku geograficznym?
Innowacja realizowana na zajęciach j.
angielskiego i geografii w kl. 6-8
Ø Finding (De)light In Exam Tasks: Mission (Im)possible?
(Drugie)
życie zadań egzaminacyjnych
Innowacja realizowana na zajęciach j.
angielskiego w klasach 8
Ø Archaizmy w
modlitwach w języku angielskim oraz poszukiwanie przykładów źródeł języków europejskich
w modlitwach w języku łacińskim na przykładzie modlitw Ojcze Nasz i Zdrowaś
Mario (The Lord’s Prayer, Hail Mary / Pater
Noster, Ave Maria) w ramach innowacji z religii „Istota i sens
pielgrzymowania” - realizacja na zajęciach z j. angielskiego w klasach 7
Komentarze
Prześlij komentarz