Summary of A Foreign Languages Week / Podsumowanie szkolnego Tygodnia Języków Obcych
W dniach 6.-10.06.2022 r. świętowaliśmy w szkole Tydzień Języków Obcych. Oto jego krótkie podsumowanie:
W poniedziałek i wtorek w klasach 5-7 odbyła się Sztafeta Translatorska / Translatory Relay, polegająca na jak najszybszym i jak najlepszym przetłumaczeniu jak największej ilości tekstów lub słów. Sztafeta była okazją nie tylko do sprawdzenia swoich umiejętności translatorskich, ale i opracowania przez poszczególne drużyny właściwej strategii pracy. Na translatorską metę docieraliście ramię w ramię, z różnicą czasem zaledwie jednego punktu! Gratulacje!
Uczniowie klas 0-4 zaprojektowali przedmioty mogące przydać się królowej Elżbiecie II, która w tym roku obchodzi Platynowy Jubileusz / Platinum Jubilee – jest najdłużej, bo 70 lat, panującym monarchą na świecie! Prace będzie można obejrzeć w holu głównym.
W środę 8.06. obchodziliśmy Światowy Dzień Oceanów / World Oceans Day. Na zajęciach języka angielskiego rozmawialiśmy o pięknie i różnorodności życia w morzach i oceanach oraz o potrzebie ochrony przyrody w każdym jej wymiarze. Uczniowie starszych klas obejrzeli filmik z serii National Geographic w języku angielskim o rafach koralowych.
Czwartek przebiegł pod hasłem Alphabets of the World / Alfabety świata. Uczniowie klas 5-8 zgromadzili informacje o rodzajach alfabetów i sposobach korzystania z nich na przestrzeni dziejów. Ciekawy wpis zawierający przykłady alfabetów znajdziecie w linku:
http://wizzyschool.com/language/alphabets%20of%20the%20world.php
Uczniowie kl. 5 zaprojektowali swoje litery - niektórzy wymyślili nawet własny alfabet! :)
Piątek był ostatecznym dniem przyjmowania prac plastycznych i pisemnych na konkursy związane z Platynowym Jubileuszem królowej Elżbiety II. Informacje o wynikach konkursów zostaną umieszczone wkrótce w osobnym wpisie a prace będzie można obejrzeć w holu głównym.
Mamy nadzieję, że każdy w trakcie tego tygodnia znalazł coś dla siebie.
Thank you so much for your participation! :)
Zespół nauczycieli języków obcych
Komentarze
Prześlij komentarz